Thursday 5 May 2011

cuba kita fikir sejenak.

ari tuh aku pi befday ape bende tah...x silap aku fly.fm kot...??aku nmpk byk lah bukak sana bukak sini terbokang sana terbokang sini tapi aku x paham...asal bile kat myspace je..diorang buat diorang nyer profile private...pergghh...cam cibai..bajet hot lak tuh..muka sekor2 cam tebu je...tgk cermin la woi!!jgn lah pikir nk ikut trend je...cuba la cari style yg boleh buat kau nmpk lagi elegan ke kacak ke cntik ke...ni pakai skirt buat esei*...ape2 laaa..anyway aku harap korang muhassabah la diri tu balik kepada jalan yg lurus..pegi masjid...sesungguhnya semuanya bermula dari masjid...



*bak kata sape tah?? an essay should be like a mini skirt..it have to be long enough to 
cover the subject and short enough to make it interesting..maksudnye pendeklah...


BTW ni post ak zaman babi jadian dulu..


sincerely TDKHBT

No comments:

Post a Comment