Friday 6 May 2011

Wajibul Baca ! ! ! !

Mcm biase . tajok je gempak lebih , padehal tade pape pon . hohuhihehaha . ari ni aku juz nk kongsi ngan korang pasal bola sepak MALAYSIA . . . 


Kalau kt england nuuuunn , biasenye prlawanan yg paling ditunggu - tunggu mestila MAN UTD vs ARSENAL . . . tp kt MALAYSIA plak kompem2 ar SELANGOR vs KELANTAN . . . pd pandangan aku la kn , mutu bola sepak malaysia skang makin maju kot . bapak best diorang pnye skil main skang ni kalau nk dibandingkan dgn zaman zaibo ade rambot dulu . . . *huh?? 




                                    


errmmm . . . mksod aku zaman dolu2 lah . theee ... heee .. heee .. ok2 , back to topic . then , baru2 nie kite dimaklumkan yg FAM dh bg green light kt semua team yg diorg boleh amik player import sebnyak 3 orang shj !!!!! peehh . mknenye kite semua kemungkinan akan menyaksikan kembali player2 seperti elie aiboy , bambang pamungkas beraksi di malaysia . tapi 3 orang tu pon ade syaratnye gak . walaupon 3 orang pemain import , salah sorangnye MESTILAH player from ASIAN . . . oooouuuhh  . . .
jadi , maybe para peminat bola sepak malaysia akan mnyaksikan aksi seorang bintang pemain asia yg sedang mningkat naik beraksi di malaysia pd musim hadapan . pemain yg dimaksudkan adalah . . . . 




                                feeeewwwwiittt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ses pemain ni alex ferguson pon minat . tgok rambot dy pon dh tau mamat ni pemain bola terhebat di asia . wakakakakakkaka ! ! ! !
ta silap aku , dollah salleh yg gilap bakat pemain neh . kuikuikuikui ~ 






ok lah , sampai sini jelah coretan aku mlm ni . urrmm . . . nasihat aku , sokonglah bola sepak MALAYSIA dgn sepenuh hati , limpa , usus ngn hempedu korang sebab ta mustahil satu masa nanti liga malaysia setanding dgn liga perdana inggeris . . . . ngeh3 . . *aku yg tulis ni pon rase nk trgelak je sbb cm mustahil gile kot


GO SELANGOR GO ! ! ! ! GO SELANGOR GO ! ! !


-newbie kDkHBT-

No comments:

Post a Comment