Tuesday 10 May 2011

Exam La Pulookk ! ! ! !


Assalamualaikum kawe2 n gewe2 sekalian . . . .

Disebabkan 2 ekor pepatung admin blog ni , arif n izmir tga ekzem , jd aku n iddin nk bwat post pasal ekzem jap . ekzem ni sangat2 lah sinonim dgn seksa . sebab nk skor dlm exam ni bknlah senang n terbukti seksa . kecuali budak2 yg palotak diorang tu dh dikurniakan Allah swt akal yg genius . sebenarnye aku ni pon genius . ta caye ?
jendol kene bius = jenius @ genius *same kn sebutannye?? =D

act , nk berjaya ni bkn la mudah . bnyak pantang-larang nk dijaga kalau kite betol2 nk sakses di dunia n akhirat nih . aku ingat nk kongsi ngn korang la tips2 berjaya , tp disebabkan aku ni ta berjaya sgt , so aku takmau ah kongsi . HAHA ! 

firstly , we as muslimian mestilah jgn putus2 berdoa kpd Allah swt sbb kepada Nya juga tempat kite meminta pertolongan . ta prcaye ? ade dlm surah al fatihah ayat ke 4 . 
secondly , jgn asek dok membaca fakta , mengingat formula sampaikan rukun islam kite ta bwat or disempurnakan . yg aku tau , nk berjaya kene slalu ingat DUIT . ye duit . hehehe . doa+usaha+istiqamah+tawakal
next , rase2 kalau korang dh tak sempat nk study tp dlm hati korang still ade rase nk skor dlm ekzem , sonang jo caro eh .
ni jelah ikhtiar terakhir korang =D

lopah tu , ekau kono la tonannngg jo perasaan tu . sama ada sebelum , semasa n solopas ekzem . ini utk mengelakkan berlakunye jiwa kacau n cuai . tak ke rugi kalau soalan sonang tp sonang jugaklah salah sebab cuai je pon . isshh3 . 
seksi shal awek depan aku ni . nk jwb exam pn ta tenang . cilakak !

bnyak lagi sebenarnye aku nk mencarut kt sini , tp mcm yg aku kata awal2 td . aku ni tade la berjaya sgt . tu yg aku kasi sikiiit je tips . bwahahaha ! tp percayalah selagi korang bwat n amalkan tips2 yg aku kasi kt atas tu + usaha2 tambahan lain yg korang bwat , KOMPEM ah A++ dlm poket spender korang . ses !
duniawi je A+ tu . . . uleekk~

lastly , khas aku n iddin nk wish utk izmir n arif serta SDARians yg lain semoga berjaya weh peperiksaan korang ! ! ! *sori ar TERracist . hehe . ni ha , ade awek wish tuk korang . ape ntah name dy . mencapap tol minaci nih . dhla bajet cun . tp seb bek dy lawa . cm 'membentol' gak la aku punye bile tgok . kekekekeke ~
saripah bt sarip dol kalau ta silap r name minaci neh

=D

p/s : sebenarnye kite bkn kene study utk exam skola or unvrsiti aje , tp idup kite ni pon dh ujian gak . ujian dr Allah swt utk menguji para hamba2 Nya . insyaAllah ~

-newbie kDkHBT-

No comments:

Post a Comment