Saturday 18 June 2011

Apa Kelebihan Botak @ Gondol @ Cukur ????????

* hukalorh ! mano rambut aku,abe ? *

Assalamualaikum pembuka bicara . . . .

lama dh aku tak post apa2 dalam blog aku ni sebab fikiran tengah kusuuttttt . . . . tapi , aku akan pastikan setiap topik yg aku post tak akan mengecewakan bile dibaca . . . nguehehehehehe~ jadi , kali ni aku nk kongsi dgn korang ape perasaan menjadi seorang yg botak . . . . adakah rasa makin hebat ? gagah ? kecewa ? 
aku cakap ni berdasarkan pengalaman sebab mase aku bercukur dulu tyme kt oxford , ramai giler org omputih terkejut . . . ade yg kutuk2 belakang , ade yg kutuk depan2 . . . tapi , aku takde pulak dgar org yg puji . . . . mwahahahahaha !!! takpe2 . . . kite tak perlukan pujian pon utk teruskan hidup nih . . janji masa aku tgah botak tuh , aku rase aman . . . hihihihi~
* do i care ?? *

tak tipu korang laa kan , , ade yg kutuk aku ni mcm avatar lah . .  mcm kepala #@$%&%^ lah . . . peerrgghhh . . . . tertusuk bhai . sumpah dh lali kalau kene kutuk nih . . hahahaha . . . naseb baek lah aku ade kawan2 yg sokong aku . . bkn setakat sokong , tapi diorang jugaklah yg tolong cukurkan kepala aku ni skali actually . . hahaha !
urrmm . . . disebabkan aku penah menginap selama 5 taon kt skola semueeeeee LELAKI , jadi aku rase aku dpt kenalpasti sape lelaki2 yg walaupon dy botak , dy still feymes + hensem + mantop !! . . . .

ni ha TOP 5  bg aku laki2 yg botak n macho . . .

5) JUSTIN BIEBER . . . .
walaupon aku benci mamat ni ,  , tapi tak dinafikan lg mamat ni mmg tersangatlah feymes . . . . jadi , dy TERpaksa masuk dlm list aku . . . sobs3 . . (T_T)

4)ZINEDINE ZIDANE . . .
ni lah dy muka dewa bolasepak . . . . sampai sekarang takde lg pemain bolasepak yg ade skil mcm dy ni . . ketenangan mengawal bola , membaca permainan , jaringkan gol . . perrgghh . . tp yg paling penting dy macho !!!! wahahhahaha !!

3) JASON STATHAM . . . 
mamat ni mmg best kalau tgok dy berlakon . . filem2 dy semua ade action2 yg giler babisss ~ 

2) PITBULL . . . 
laki ni plak seorang penyanyi rap n penulis lirik . . . perrgghh ,, seryes macho giler kalau tgok dy tgah rap . . tak sah kalau takde pompuan seksi keliling dy . .nama dhla mcm anjing ! hahaha . . jeles syal aku !!! mase aku botak , takde plak pompuan nk himpit2 aku . . . (=_=")

1) VAN DIESEL . . . 
aku speechless seyh kalau tgok mamat nih kalau berlakon . . action nk gempak2 je . cisengg tul . . tapi suara dy seryessss jantan gile . . mmg cair ah minaci2 kalau dengar suara dy . . hohoohohohoii malaysia~ hohhoi malaysia ~

p/s : jangan pikir aku gay . . . . hahahahhahahahahahaha !!!   so , kesimpulannye sebenarnye botak ni takde pape masalh pon , , , yg masalahnye cume orang2 yg kt keliling kite ni je yg ta suke dgn perubahan . . . peace !!!!

-newbie kDkHBT-
 =D

No comments:

Post a Comment