Sunday 5 June 2011

Bila 2nd admin dah berkata kata~

Assalamualaikum, haluuuu.

Sorry banyak –banyak atas kesulitan yang terjadi dalam blog ini semenjak dua tiga menjak ni. Aku sebagai admin yg kedua baru berpeluang nak cerita skit dalam blog ni. Sedikit musykillah yang terjadi dalam blog ni disebabkan kami sedang exam final.  Takde apa pun aku nak cerita, Cuma dalam kesempatan ini aku nak pembaca-pembaca blog sekalian mendoakan kerjayaan aku dan admin kedua (izmir khalish). Bagi la dapat jawab soalan exam final kali ni elok2.
Aku nak cerita sikit pasal exam aku. Kat U aku ada dua aliran subjek yg berbeza, subjek agama dan subjek sains(dental studies). Subjek sains ada 5 (Physics, Biochemistry, Anatomy, dan Dental Terminology). Untuk  subjek agama pulak kiteorg  ada A-Quran, Fekah , Akidah,  dan Bahasa Arab.

Aku masa awal sem memang lenge la aku bagitau korang. Satu benda pun aku tak faham pasal Islamic studies. Yela, korang bayangkan la..dieorg lecture guna bahasa arab.-.-“ memang aku ada basic bahasa arab pun.ullek. tak faham satu benda pun.  Memang blur habis. Tapi lama kelamaan boleh la aku catch up skit2. Takat nak jawab salam sheikh tu bagi kat depan boleh la.he he he.  Untuk subjek sains Alhamdulillah macam biasa je. Lecture dalam English tapi slang dia slang English arab la. Style gak la kalau guna.bunyi cam latin2 skit.haha!:P 

Ni aku sertakan jadual exam aku..korang doakan la bagi aku score tahun pertama aku ni.  
p/s: korang akan Nampak subjek lain dari apa yang aku cakap kat atas sebab yang aku mention kat atasa subjek 1st sem dan yg final ni subjek untik 2nd sem. Okayh?


ni aku lepas exam botany tadi.. Rabu nanti aku ada exam computer science lak. Wish me luck!he he he.

''God helps those who help themselves''
(2nd Admin)





No comments:

Post a Comment